CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

i love u.u love me

i love u.u love me

Friday, December 31, 2010

♥Selamat Datang 2011♥

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَانِ الرَّحِيْمِ

woOw.! selamat tinggal 2010..
sesungguhnya banyak moment aku dalam tahon 2010..bila nk menjangkau ke tahon yang baru nie, mesti ramai akan tanya:

1- New year nk sambOt mane.?

hello brOther..new year sambot ke, tak sambot ke, tetap akan menjelma jugak tahon 2011 tu, sambut dalam ruma..depan tv pon boleh..xpon, pergi dok depan tingkap tgok jiran-jiran maen bunge api..haha..mungkin da lumrah, kena ada bunga api untuk sambut tahun baru nie..klu xde bunga api, mula lah nak protes..kn.kn.kn tp, ta pernah terjadi lagi..kt Malaysia nie..sambut tahun baru suram jew..mesti meriah.!

2- apa azam tahon baru korang.?

Fuhhhh..kalau nk ditanyakan pasal azam nie, mmg senang jew nk berkata.kata..tp untuk melaksanakan.???? tepOk dada, tanye hati lah ye..azam aku untuk tahun 2011 nie, tak la berat sangat, aku cuma nk jadi orang yg lebih peramah, dan meninggalkan perkara yg tak patot aku buat dlm tahon 2010..ape.?? biar aku je yg tahu..;) aku ade azam 2010 yg belom tercapai lagi..(sembahyang 5 waktu)..aku kena ingatkan diri aku nie untuk menjadi hamba yg taat kepada yg maha PENCIPTA..
serta, aku ingin bergembira bersama orang tersayang :

* Family *
* chek apitt *
* kawan.kawan *

 Doakan azam aku nie terlaksana pada tahun 2011 taw.! 

3- hutang bila nk bayar.?

hahahahaha, pada sape.sape yg berhutang, sila2 lah bayar balik ye..kang tak pasal2 x bernyawa tahon 2011 nt (padahal aku pon hutang gak..sama PTPTN tuh ) haha !

okey, sampai sini je penulisan aku..kang melarat2..tak paham pulak..i hope, everyone will get their happiness in 2011..oke.!


10 comments:

♥ AkuMuslimSederhana ♥ said...

hye sweet..i folow u..
folow me k..hepi new year

Cinta.Antara.Kita said...

hye dear..
tanx..i'll follow u..
hepy new year toO ;)

Unknown said...

happy new year..;)

Cinta.Antara.Kita said...

happy new year toO.. ;)

Annis Suzana said...

comel je blog dy.. :)

husnaradzi said...

blog kapel ?
heheh sweet .
btw datang sini follow u back .
thankx follow i .^^

Cinta.Antara.Kita said...

MAKCEK bukan NENEK..
hihi..tQ.tQ..;)

welcOme to my blOg yg x seberape nieyh ;)

Cinta.Antara.Kita said...

annyss ;
hihi..tQ taw..
u pon cOmeyL lah.!

(n_O)

Asmi Asmidar said...

haidear . .mida da follow.:)
happy new year>:P))

Cinta.Antara.Kita said...

hye..m!da buchuxx...
tanx taw..;)

happy new year.. ;)

Followers