CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

i love u.u love me

i love u.u love me

Friday, November 11, 2011

11-11-11 ..chek apit pulak update ^_^ ♥




akhirnya ..finally ! aku update gak blog nie.. thanx to mrs.CHENTA aku coz bg aku rompak netbook die wlaupun utk satu mlm.. hahahaaaa.. sememangnye die xkesah klu aku yg merompak harte benda die dgn sewenang-2 nye ..hahahaa ( abeh le aku bile jmpe nnti, hakhakk ) 


yeaaayhhh ! memang aku jarang sgt update blog nie. smpaikan makcek kesayangan aku tu bising-2 dkat aku.. tiap kali die tanye psal blog kami nie , aku kompom terkedu.. diam tanpe katee... ceewaahh ! smpaikan die nk pdm taw blog nie.. tp aku tetap prtahankan blog nie.. sayang gileee taw x.. dh laa ni 1st blog aku waktu kapel-kapel.. ingt senang-2 die nk padam ! xlehhhhh , aku tetap sayang blog nie walaupun penoh dgn sarang SPIDER-man skalipon.. kehhkehh..

dan slame berbulan dan bertahun aku xupdate blog nie , mcm-2 memori suke dan duke aku dh tempoh dlm idop nie baek dgn family mahupun dgn mrs.CHENTA dan juge rakan-2 aku.. xpat nye akuu nk list everything kat dlm nie.. gileee ko ! tp yg pasti , moment yg hadir dlm kehidupan aku nie sememang nye lebih byk yg seronoknye drpd yg mnyakitkan hati , jiwa dan perasaan..

1. MEMORI S.R LUKUT..

- tanpe sebarang perancangan yg teliti , plan yg awal , dan tanpe special suprise , aku dan si die gi lepas kn kempunan masing-2 kat Secret Recipe area Lukut .. mule-2 nye si aku ni yg xtaw lgsong location S.R tu , dok terjengok-2 la jgak kiri kanan mencari.. tapi si die lebih pantas dari aku rupenyee..hahahaaa... hepy aku rase bile die hepy , "MUKA ADA SENYOM" taw..hahahaaa.. dari mule-2 kuar kreta , smpai laa aku nk g bayo kat kaunter.. muke die trsengih jeee .. Alhamdulillah......yang paling aku xkan lupekan, mrs.CHENTA halakan suapan pertame kek tu dkt aku.. so sweet tawu my sayangss that nitee ! i loikee sgt-sgt.. smbil-2 aku tunaikan hajat si die , dlm pada masa yg same jgk aku dpt kenang balik waktu-2 romantik dan sweetnye aku mase celebrate 6th month in Love ktorg duluu.. ceeeewaaaahhh ♥ insyaallah , ade rezki akn di ulang kembali bait-2 kngn tu lg.. :) hepy for her .. and hepy for US ♥

xx tgk , mukee ade senyomm kn.kn ? ♥ u NOORDIANA SAADON xx


2. MEMORI MELAKA ( jumpa adek mrs.CHENTA)

-kali nie pergi mlake utk jmpe adek mrs.Chenta.. yg ni laa jalan-2 paling seronok bg aku sbb planning aku utk gerak dari PD seawal pkol 7.00am menjadi ^.^ seronok gilee sbb drive pagi-2 utk jenjalan dgn yg tersayang..  walaupon on that day aku yg tggu die , tp best ! seronok 1st , drive safely menghala ke POLITEKNIK MERLIMAU , MELAKA .. tggu adek nye bersiap bak opah menuai padi ! bhahahahaaa ..
then , dh siap je , ktorang teroskan perjalanan mghala ke MP dan DP.. dgn tujuan utk beli fone si adek nye , beli kasot n jalan-2.. haaaa ! shopping kan ? adek die bru dpt PTPT-PU .kahhkahh.. dh settle pi carik barang pe sume , ktorg pi mkn kat pizaa.. try lee piza yg baru tu.. ape ntahh namenye aku pon lupee.. org kmpong laa katekn .. kahkkaaahaah ^__^ then , pas makan kitorang bntai pi decide nk daki tangge kat A-Famosa tu..haihh perot sudaa penohh laa syg :) dan tanpe ku sangke , hujan telah membantutkan segalenye..hahahaaaa.. tp smpat gak taw kitorg snap-2 picx byk-2 before berpatah balik berlari ke kereta..hakhakk :) tu sume kngan manis bagi aku... now , korang tatap laa gambo aku dgn si die yg aku nk tnjokkan nie :) hahahaaaa.. xnak tgk , sudaaa laaa.. xpakse langsong beyb !

.
.
.

xx nie laa antare gamboo kngn kitorang, ceewaahh xx
.
.

 xx The Driver xx
.
.
 xx NOORDIANA SAADON xx
.
.
 xx smpai tertidoe aku tggu pizza smpai kat table..hahaa xx
.
.
 xx mrs. CHENTA dgn adeknya on post :) xx
.
.
 xx giliran aku pulak :) xx
.
.
 xx si DIA yg aku sayangg  xx
.
.

xx kami bertiga xx
.
.


*p/s ; sayang , thanx coz dgn ade nye syg dlm idop bie , seriously dh tmbahkn lg saat2 yg amat mnyeronokkan utk ttpan hidop bie., thanx jgk sbb sudi utk sentiase bersame dgn bie xkire susa senang bie :) really appreciate all of that syg  will be yours forever lasting as long as u love everything bout us syg , promise 





ta sukee tgk ? agk nye mcm aku kesah pulak.. hidup aku , dunia aku , kegembiraan aku , keseronokan aku .. TOTALLY xde kne mgena dgn peng-taksukee semua.. so , blaaaaaaaa !

No comments:

Followers